Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-07, 01:18   #12
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er sko mye rimeligere i Danmark?

Noen ganger lønner det seg, men det kommer i grunnen av hvilke sko som er på salg i Danmark, og ikke i Norge enda.

Jeg kjøpte Quicksilver-ryggsekk og penal til eldsten i Frankrike i sommer, og følte at prisen var rimelig stiv. Når jeg da kom hjem, og så hvilke priser den samme ryggsekken med tilbehør kostet her, fikk jeg en positiv overraskelse. Vi sparte faktisk 300,- på det.
Så sjekk prisene grundig før du reiser, og let etter salg når du er i Danmark. Du kan faktisk komme over enorme røverkjøp!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat