Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-18, 21:57   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutt (13) trenger åttitallsklær...

Det som stresser meg litt med disse klærne er at jeg ikke får det til å stemme med musikken de skal spille. De skal ha en Queen-konsert. Jeg har hørt mye på Queen, jeg, og de var vel store også på åttitallet, men de passer jo ikke akkurat inn i stilen vi har snakket om her. Jeg har bedt guttungen spørre de han skal spille med. Jeg kjenner dem ikke, han kjenner dem knapt (han er «utlånt» av et annet korps for anledningen, og han sier at «de sier bare åttitallsklær, mamma.»

Hmm.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat