Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 16:43   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får ikke barna våre noe alle barn bør ha?

Opprinnelig lagt inn av Einhyrningur, her.

Jeg vet ikke hvor du får FP fra, men jeg snakker om blant annet jobben min, ja, og folk jeg tilbringer tid med.

Jeg lurte, siden du spør her inne. Du må vel ha lest i en av de utallige ferietrådene her inne, og sett at virkeligheten slett ikke er slik du beskriver den? (jfr den tråden jeg linket til). Her planlegges jo ferier som dekker hele spekteret, fra hele familien til USA eller Japan, til biltur og camping i egen landsdel. Det var derfor jeg lurte på om spørsmålet ditt var retorisk, siden svaret er ganske åpenbart og forutsigbart, når du spør her inne.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat