Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-08, 22:53   #11
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Medaljens bakside - slankeoperasjoner (bt.no)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg blir litt overrasket over å høre at Aleris er så fantastisk. Jeg vet om folk som har hatt andre operasjoner innenfor Alerissystemet og som har vært totalt oppgitt over dårlig oppfølging. Kanskje er de som foretar akkurat disse operasjonene særlig flinke til å følge opp? Det jeg har hørt om (som sagt andre typer operasjoner) er ansvarsfraskrivelse i ettertid og dårlig informasjon.

Uansett er jo ethvert inngrep forbundet med risiko. Akkurat vektoperasjoner er det vel ikke så mange som tar uten at det er helt nødvendig, men det går jo inflasjon i en del andre inngrep kan det virke som og det er absolutt viktig å også fokusere på medaljens bakside.

Jeg kan ikke uttale meg om noe annet. Det er jo beviselig lavere komplikasjonsrate på GBP på Aleris (tidskriftet 1/2007) Det kommer ikke av seg selv. De er strengere på regimet i etterkant, kanskje overdrevet så. De ligger på linje med paranoide amrikanske sykehus. Kirurgene er spesialiserte og har bred erfaring med nettopp dette inngrepet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat