Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-19, 11:38   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til folk som aldri har sett serier...

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men leser de? Er de interessert i noe? Hva slags lærere er de? Friluftsmennesker? Dyremennesker? Liker de å gå på museum? Leser de krim?

Jeg fjaset litt, men saken er at jeg ikke vet helt. De er allmennlærere på barneskolen, de er mellom 50 og 60, de snakker om jobb, videreutdanning, barnebarn, de går i syforening og noen av dem trener. Det hender noen av dem går i teater, på typiske «vanlige» oppsetninger (vi har ett teater her i byen), de leser nok bøker, antar jeg, antakelig bestselgere. De er liksom helt vanlige...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat