Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-21, 09:18   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siv Jensen trekker seg som leder for FrP, hva tenker vi om hva som skjer nå?

Ja, hva tenker vi om Sylvi Listhaug, Tybring-Gjedde og Helgeim i lederposisjon?

Jeg tenker at det ikke kommer til å gjøre underverker for det politiske diskusjonsklimaet. Også syns jeg det er pussig at Listhaug trekkes fram som ny leder. Ja, hun er en god rabulist og populist, men dyktig politiker er hun jo på ingen måte om man tenker gjennomføringsevne. Men igjen, det er kanskje den man vil ha på toppen, også får fotfolket stå for gjennomføringen.

Jeg syns jo Listhaug, Helgheim og Tybring-Gjedde er det dårligste med FrP, men det blir enda lettere å være i mot dem da, det skal de ha. Det blir hvertfall et helt klart nasjonalistisk parti, og mye mindre et liberalistisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat