Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-17, 21:40   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken foodprosessor?

Jeg har ingen KA med juicepresse og diverse raspeutstyr. Ingen stavmikser (dvs. jeg har en stavmikser, men kuttebollen har gått i stykker og det er den andre på relativt kort tid, så da tror jeg at jeg trenger noe som takler litt mer. Så stavmikseren har bare stavmikser, og visp). Jeg har en standard KA blender, og en standard KA kjøkkenmaskin. KA blenderen er dessverre ikke spesielt god på en rekke ting, som kutting av hardere saker som nøtter, parmesan, ost etc. Den er heller ikke særlig flink til å blande ting som ikke er veldig rennende, på grunn av den høye formen. Food prosessor-attachementet til KA er i bunn og grunn en overpriset raspemaskin.

Så jeg trenger noe å lage hummus, pesto, kutte og raspe diverse ting, og gjerne også saftpresse.

Sous Vide har jeg verken interesse av eller trenger.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 12-06-17 kl 21:57.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat