Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 11:35   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kul sykkelhjelm?

Jobben min har flyttet til sentrum, og veldig mye nærmere der jeg bor. Planen min har vært å gå til jobb og ta bussen hjem, men bussen står helt bom stille deler av veien for tiden og bruker en evighet. Vi har bysykkelstativ rett utenfor blokka vår og det er bysykkelstativ 10 meter fra inngangsdøra til jobben, så bysykkel fremstår som et attraktiv og raskt alternativ.

Til nå har jeg syklet uten hjelm siden jeg bare har syklet fra jobb og hjem. Men jeg vil gjerne ha hjelm på, så jeg tenker at jeg kanskje skal begynne å sykle til jobb også.

Familien er for tiden en sykkelhjelm i manko, så det kan like gjerne være meg som påspanderer meg en ny hjelm. Jeg kunne godt tenke meg en som er litt kul og ikke helt standard.

Er det noen som vet hvor man får tak i litt utradisjonelle og kule sykkelhjelmer? Jeg kan handle både på nett og i fysisk butikk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat