Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-17, 22:45   #14
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hårfargefjerning - hvor hyppig?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg ble skikkelig rødhåret når jeg forsøkte den. De røde pigmentene sitter som støpt. Noe å tenke på for de som vurderer den.

Ja, det er det jeg skriver over her.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Er sånt jeg frykter. Om jeg likevel må farge over igjen, så er det bortkastet.

Hvorfor er det bortkastet? Om en farger håret med permanent farge og det blir for mørkt, så er det jo gull å kunne fjerne noe av det mørke og farge i en lysere farge.

Det er to varianter - den ene ("Max" fargefjerning) tar mer enn den andre. Den første ga meg Trump-hår, og jeg farget over med en lysere, fin farge. Ble veldig bra. Og den andre brukte jeg i dag for å lysne en altfor mørk brunfarge, og det ble fint uten å farge på nytt.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat