Tråd: Gaming-PC?
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-17, 08:51   #28
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gaming-PC?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes dette er vanskelig for det er meningsløst for storebror hos oss å kjøpe seg noe som han ikke kan ta med til venner, samtidig som det sikkert er stasjonær som egentlig ville vært best.

Nå er jo min gamer litt eldre enn din, men jeg vil likevel anbefale stasjonær. Her har de fra sånn ca 13-årsalder alltid hatt med seg stasjonære til hverandre når de har spilt sammen fysisk samme sted, og ellers spilt på nett. Det går greit å dra med seg stasjonær i en bag. Det er antagelig svært kort tid til bærbar ikke vil kjøre de spillene han vil. Han trenger nok også både skjerm, tastatur og docking hvis han skal ha bærbar. Og spiller han mye, er det ergonomisk bedre å sitte i en skikkelig stol, med et fleksibelt tastatur og en god skjerm.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat