Tråd: Crocs Georgie
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-08, 07:48   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs Georgie

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Vi bor i regnfulle Trondheim, så støvler er et must på vår og sommer - gore-tex'ene har jo litt fór.

Men de er hvertfall ikke klamme... Vi brukte Ecco'ene på sommeren i fjor (det regnet jo hele sommeren), og med vanlige bomullsokker så ble ikke Mathias for varm i bena, og ei heller klam.

Jeg kommer gjerne til å kjøpe støvler i år, om jeg finner noen jeg liker. Iflg. svigerinnen min så ble barna klammere i bena med Crocs-støvlene enn vanlig. Mulig fordi de er litt lave over vristen? (De ser hvertfall sånn ut).

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat