Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-06, 23:46   #16
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det er bra det gikk godt

Opprinnelig lagt inn av AvivA, her.

Kan hende hun får samfunn straff eller erstatning.
Men dette er bare min mening, og når jeg tenker på det lille guttebarnet og hvordan velkommst han fikk til verden har jeg mest lyst å skrike. For uansett hvor mentalt forstyrra hun enn måtte være fortjener hun et realt spark bak (tolk det som dere vil). Det er synd at en mor til flere barn plutselig vil sin nyfødte så galt. Men det finnes igrunn ingen unnskyldning for hva hun gjorde. Stakkars unge. Det er han som er taperen i dette, ikke hun. Det er han som må vokse opp med viten av at hans mor bare etterlatte han i et gjørmehull, men moren hadde alt annet i tankene. Jeg blir kvalm og har mest lyst å gråte. Håper den lille gutten får det beste livet han kunne noen gang få nå når han skal vokse opp. Og håper han aldri trenger å vite hva hans biologiske mor en gang gjorde.

Samfunnsstraff eller erstattning.................
Ehhhhh, det er snakk om en mordforsøktiltale her da.

Selvsagt er det tragisk, men så lenge vi ikke har mere en et par linjer i en avis så synes jeg ikke vi kan være dommer i denne saken.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat