Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-19, 19:19   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.977
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal man stoppe/hva skal man se mellom NY og Florida?

Vi gjorde den turen for noen år siden. Vi tok tog fra NY til Washington, og så plukket vi opp en bil da vi forlot Washington.

Vi gjorde veldig forskjellige ting. Etter Washington dro vi til Shannendoah nasjonalpark hvor vi så flere bjørner! Og så var vi noen dager i Williamsburg (og besøkte fornøyelsesparken Busch Gardens). Vi var noen dager i Myrtle beach og fikk badet masse. Savannah, Georgia synes jeg var en høydare. Utrolig trivelig by med trivelig sentrum. Jeg syntes også at St. Augustine var svært sjarmerende (og er USAs eldste by).

Vi hadde noen flere overnattinger også. Jeg husker det som en helt fantastisk ferie.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat