Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-20, 11:32   #19
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.833
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gutta på togtur alene, 7 og 12 år?

Jeg går mot strømmen og sier at jeg ville vurdert det. De høres fornuftige ut. De skal ikke til farlige strøk i verden, vi snakker en togstrekning i Norge. Jeg ville preppet dem godt i forkant, utstyrt dem med niste og underholdning og telefoner og latt dem få prøve seg. Hvis de vil dette selv, vil de vokse veldig på det. Skulle det skje at de feks må ut av toget til en buss, kan de jo både ringe dere for instrukser - og instrueres om å spørre konduktøren eller en annen voksen hva de skal gjøre.
Hvis de følges og hentes i begge ender av turen, tenker jeg at det bør være innafor når de er flinke og fornuftige barn.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat