Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-06, 20:43   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øke antall masker?

http://www.knittinghelp.com/knitting...s/increase.php ligger det videobeskrivelse for flere måter å øke på. Den norske strikkemåten kalles "continental" (de har også filmsnutter for den britiske strikkemåten), og videoene er veldig klare og greie. Det er også et bilde der som viser hva resultatet blir av de forskjellige økemetodene.
Anbefales!

Jeg vet rett og slett ikke hvorfor jeg ikke får lagt inn ordet "denne" i stedet for den lange linken Er på en annen maskin enn vanlig, det er sikkert noe setting-greier. Jeg prøvde meg på å skrive html-kode også men det skar seg jo helt

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat