Vis enkelt innlegg
Gammel 19-09-07, 20:56   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket instrument trakterer du?

Jeg tok pianotimer i to år. Siden jeg ikke likte å øve ble det mye frustrasjon, men jeg er veldig glad i å spille. Vi kommer helt sikkert til å anskaffe oss piano etterhvert, men tror liksom ikke at det er egnet i bygård. Mamma har tilbudt seg å kjøpe i bryllupspresang, og vi har fremdeles ikke bestemt oss helt (vi må se an hvordan den nye leiligheten vår blir).

Jeg har en gitar, og snuppa synes jeg er kjempeflink. Man kan ikke være særlig mer enn 5 år for å synes at jeg er flink, men det funker fint til barnesang.

I tillegg fikk jeg S i blokkfløyte på ungdomsskolen. Jeg er faktisk innmari flink til å spille på den og gjør det ofte, men det er jo et instrument med en del begrensninger.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat