Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-18, 11:58   #55
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.871
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rettskriving (eller manglende rettskriving) på FB

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg syns kjærlighetserklæringer på sosiale medier er så kleint i utgangspunktet at det overskygger selv skrivefeil og dårlig språk.

Litt er greit, men jeg synes det er kleint når det blir mye og veldig klissete. Jeg glemmer ikke da svigerinnen min (som er dronningen av kjærlighetserklæringer på FB) la ut et innlegg hvor det stod noe sånt som "I dag er det Biff & Blowjobdagen og vi er på hytta og koser oss." under et bilde av biffmiddagen deres. Ja, jeg vet alle voksne mennesker har sex, men man trenger da ikke skape slike bilder i hodene på sine FB-venner (som inkluderer alt fra kollegaer, barndomsvenner og farmor).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat