Vis enkelt innlegg
Gammel 20-04-18, 12:21   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å herme etter andres dialekt

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg gjentar ikke hva folk sier, men jeg er helt håpløs på å adoptere andres måte å snakke engelsk. Derfor prøver jeg å ha dagens første engelsksamtaler med briter.

Å, herlighet, jeg også!

Jeg satt en periode i landskap og var på Skype halve dagen med folk fra Norden, Polen eller Baltikum, og aksenten min dreide tilsvarende gjennom dagen. Gjerne litt DÅRLIG polsk-engelsk også, sånn for å liksom gjøre det perfekt.

Har hatt dagens første møte med en brite, så bør være all set for resten av dagen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat