Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-08, 19:53   #74
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store kalkuntråden

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Men jeg er litt usikker på om det holder å kjøpe Solvingekalkun fra Rema, eller om jeg bør gå for en litt mer "eksklusiv" Meny eller Ultra-kalkun. Synspunkter? Kanskje lage egen tråd?

Jeg håper de andre som har svart har rett. Vi forsøkte å kjøpe kalkun på de såkalt dyre butikkene (vi trodde de hadde stort lager). Der tok vi feil. Utsolgt for kalkun overalt. Til slutt fant vi "den stolte hane"-kalkun på coop for 30 kroner kiloen. Vi håper den er like bra som den vi fikk tak i fra prior i fjor til dobbel pris.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat