Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-15, 09:58   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosthold og sosiale settinger

Jeg skjønner at du ikke vil være hun sære, og siden du tøyer kostholdet ditt så er det nok også vanskeligere for endel å forstå. Det blir lett et two-egged sword, det der.

Jeg tåler ikke melk særlig godt, men om jeg går lange perioder uten så går det ofte greit en stund igjen. Det gjør jo at i festligheter hvor det er vanskelig å "slippe unna" et lite kakestykke med vaniljesaus eller noe sånt, så forsyner jeg meg litt. Og noen ganger er det simpelthen så godt at det er verdt å tilbringe resten av helgen på toalettet.

Hos gode venner lar jeg enten være å spise det som inneholder melk, eller sier i fra om det er folk jeg tror vil forstå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat