Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-18, 18:16   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ikea Malm med oppbevaring

Jeg har hatt min siden 2014, og er veldig fornøyd. Min knirker en del nå, men den er skrudd fra hverandre og flyttet tre ganger, så det er ikke så rart. Min eks-mann har lik som har stått på samme rom like lenge som min og den knirker ikke.

Jeg synes oppbevaringen er veldig praktisk. Vi har turtøy og vinter/sommerdyner (alt etter sesong) der og litt annet "rot". Fordelen fremfor samme seng med skuffer er jo at denne kan stå inntil veggen. Og at den er skjult og dermed hemmelig. Trygt sted å legge alle julegaver.

Det eneste jeg ikke liker er at den er ganske høy (jeg er veldig kort da), dessuten er kantene skarpe når man slår leggen inni.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat