Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-09, 09:03   #10
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.468
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen med Brio Happy?

Nå har jeg prøvd alt som kan kjøpes for penger av vogner, med og uten svingbare hjul, 3-hjulinger og 4 hjulinger, og nå skal jeg prøve en Brio Happy. Det er jo så enkelt som at hvis jeg ikke liker den, så selger jeg den, og prøver noe annet.

Men de har kommet med et nytt understell, som heter telescop light, som virker veldig ok, i hvertfall det jeg har trillet den på butikken.

Det er vanskelig å finne en vogn som passer perfekt hele vognperioden, og bruksområdene forandrer seg veldig. Nå trenger vi en vogn til soving i barnehagen, og til soving hjemme i helgene. Og det eneste kriteriet var at Teutonia sitt regntrekk passet. Kanskje en og annen trilletur, men da bruker vi som oftest sykkelvogna, for å få med begge jentene. Og på kjøpesenter sitter de i handlevogna. Så jeg tror jeg skal klare meg med 4 faste hjul, så lite som vi bruker vogn nå.

Men jeg har veldig lyst på en Babyjogger etterhvert. Kanskje til neste sommer igjen?

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat