Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-17, 14:28   #9
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norske barn mishandlet på koranskole i Somalia

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Jeg hørt om dette på nyhetene i går, og det ble sagt at den norske ambassaden som håndtererer disse sakene i Somalia, hittil i år hadde fått
45 henvendelser. 45 barn!

Og så håper jeg at denne saken i det minste, tar utgangpunkt i at ansvaret legges der det hører hjemme. Hos foreldrene. Jeg mener faktisk det er helt avgjørende å IKKE unnskylde eller bortforklare her, rett og slett fordi fokuset MÅ ligge på å få foreldrene til å forstå hva de gjør mot barna sine. Vi må nesten anta at voksne mennesker vet hva de gjør, når de forlater 14-åringen sin på en skole som reklamerer (på YouTube!) med bruk av kjetting og balltre. Såpass mener jeg vi må tillegge normalt oppegående foreldre, uavhengig av religion og kulturell bakgrunn.

Definitivt en sak for barnevernet ja.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat