Vis enkelt innlegg
Gammel 24-03-20, 22:07   #4
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farge bryn hjemme?

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Vel, jeg høyner med null farge på vipper i tillegg, og tør ikke tenke tanken på hjemmefarging av brynene. Risikerer jo brunsneglesesong litt tidlig.

Hvis man noen gang skal gå på en «Politiskolen»smell, må jo dette være rett tidspunkt, nå kan du jo unngå folk så lenge fargen sitter på

Jeg har brukt Depend Eye brow color, i farge lys brun (eller var det brun?) Synes det fungerer helt greit, men jeg har ikke testet farging i salong da.

Jeg vet Depend har en variant som du kan bruke til å farge både vipper og bryn med, den har jeg ikke testet. Det er spesifisert på pakken jeg har, at den ikke skal brukes til å farge vipper, men det står ikke hvorfor. Antakelig noen ingredienser man ikke bør få i øynene da sikkert.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat