Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 11:16   #22
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

120 m2. Stor stue med spisestuedel og bitte lite kjøkken. Tre små og ett stort soverom. Kjellerleilighet, så om vi sluttet å leie ut kunne vi fått ca 30 m2 til.

Jeg ønsker meg mer plass. Jeg skulle gjerne at jentene hadde større rom, jeg ville hatt større kjøkken og jeg skulle gjerne hatt et ekstra toalett. Men vi bor akkurat der vi vil bo og er glade i huset.

Akkurat nå er kjellerleiligheten tom og jeg kjenner litt på lysten til å få kjellerstue, ekstra bad og ekstra gjesterom. Men jeg vet ikke om det er verd inntektstapet og den dårlige samvittigheten på å ikke være med på å avhjelpe bobehovene til studenter.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat