Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 11:43   #29
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.175
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

2 personer på ca 230 kvadrat, så det er godt om plass kan man si. Jeg syns det er så deilig å ha god plass, det gjør det lett å holde ryddig og rent, og man kan finne ro og fred for seg selv om man vil.

Det er snart 3 år siden siste barn flyttet ut, og vi er ennå ikke kommet oss til å finne ut av hvordan vi skal omorganisere alle rommene. Kontor? (jeg ender alltid opp ved kjøkkenbordet uansett), ektra tv-rom (vi har 2 stuer med tv allerede) osv.
Vi har tatt et av jentenes soverom til snekkerverksted da vi fikk en del dyrt og artig utstyr for sånt, så på sikt har jeg som ambisjon å lære meg løvsaging og tilbringe litt tid der.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat