Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-17, 20:00   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken foodprosessor?

Nå har jeg hatt magimixen min i en knapp uke, og jeg er truly forelsket. Den er ganske stor, med mye utstyr, men den kan søren meg gjøre ALT. Det er nesten så den kan erstatte kitchenaiden og blenderen også.

I dag eltet jeg pizzadeig i den, og raspet ost. Jeg liker at den faktisk rasper og ikke bare kutter, for f.eks. gulrøtter smaker og oppfører seg ganske ulikt om det er kuttet til småbiter eller raspet.

Blande kjøttdeig i den til kjøttboller går på null komma svisj, så jeg slipper å gjøre det for hånd. Og den blander det godt, ikke all løken her og all brødraspet der liksom.

Den kan skive i to tykkelser, raspe i to tykkelser, vispe krem og egg, håndtere gjærdeig og kakerøre, lage smoothie og ulike typer rører som guacamole og hummus, i tilelgg til å kjøre nøtter til støv. MYE raskere enn noen annen maskin jeg har hatt før. Min type kommer med tre boller, og i starten virket det litt knølete og unødvendig, men det er faktisk ganske greit.

Jeg endte jo opp med en sak som var mye dyrere enn jeg så for meg at jeg skulle kjøpe, men noe sier meg at den kommer til å bli mye brukt. Også kan alle delene tas i oppvaskmaskinen.

Jeg liker nok bedre å bake i kitchenaiden, magimixen har nemlig bare en hastighet, så den har ikke samme kontrollen og finessen over deiger og rører som krever at noe gjøres sakte.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat