Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-19, 08:11   #40
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp, vi skal totalrenovere nykjøptbolig: Hva må vi tenke på?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Støtter Harriet på at det er fornuftig og vel anvendte penger å bruke maler fremfor å male selv. Malere gjør det mer grundig og det blir rett og slett mye penere. Raskere går det også.

Vel, jeg vet ikke om jeg er helt enig. Det kommer veldig an på firmaet/maleren. Vi hadde noen til å sparkle og male her og det ble så grusomt at en 5-åring hadde klart det bedre. Vi nektet selvfølgelig å betale og fikk inn et nytt firma. De var flinkere, men måtte klage på de og. Mye penger for mye irritasjon for å si det sånn.

Når det er sagt så vil mannen min ha inn folk til å sparkle hele huset innvendig, men malingen tar vi selv.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat