Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 15:16   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Jeg og sambo har 5 unger tilsammen, og når de er her blir de jammen satt i arbeid. Masse plikter, noe vi mener de har godt av. De støvsuger, tømmer søpla, rydder, vasker trappene, hjelper til å vaske bilene, rydder av bordet, dekker på bordet osv. Ingen sure miner.
Men matpakkene lager jeg enda, altså. Jeg synes det er kjedelig, men da er jeg sikker på at de får sunn, god mat, og ikke minst NOK mat. Jeg er veldig opptatt av akkurat det, så da står jeg for matpakkene. Det er grusomt kjedelig å stå og lage 5 matpakker på kvelden (kan bare glemme å få tid til det om morgenen samme hvor tidlig jeg står opp) men jeg gjør det. Så det er vel en av de tingene jeg synes er mest kjedelig.

Tømme oppvaskmaskinen og sette inn nytt kommer også høyt på lista! Jeg elsker derimot å vaske og brette klær.

Legge på sengtøy er grusomt, det gjør som regel mannen for han synes det er helt greit.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat