Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-18, 21:21   #55
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange hudpleieprodukter bruker du daglig?

Ansiktskrem fra La Roche Posay for Rosacea/ sensitiv hud. Det hjelper mot litt perioral dermatitt som jeg har. Bruker den både dag og natt nå som jeg har utbrudd (pluss penicillin).

Jeg har noen ansiktservietter som jeg fjerner sminke med, tåler kun Aqua Derma sensitiv hud av slke servietter. (Burde sikkert byttet til La Roche Posay der også).

Jeg har øyekrem og serum i skapet, av ymse merker, men bruker det ikke regelmessig.

Av håndkrem sverger jeg til Eucerin sin med karbamid. Den er magisk! Bruker den også på albuene og slipper tørre albuer mer.

For lepper og føtter liker jeg L`Occitaine. Kun lepper jeg bruker daglig.

Jeg bruker ikke bodylotion.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 29-08-18 kl 21:55.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat