Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-16, 01:57   #40
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tredemølle hjemme

Ja, jeg har brukt min nok ganger til at den var verdt investeringen. Kjøpte den slik at jeg kunne løpe i vinterhalvåret når det er glatt og/eller mørkt ute da jeg hadde knapt med tid til å trene, og ikke ville kaste bort halvparten av tiden bare i kjøring til/fra treningssenteret (dessuten syns jeg det er dyrt med treningssenter). Så fikk jeg bedre tid og begynte på treningssenter igjen, og det ble vår og lysere tider, så den er ikke så mye brukt det siste halve året siden jeg foretrekker å løpe ute, men nå som det er mørkere og kaldere igjen blir den nok mer brukt. Syns den er digg til intervalltrening, og på dager hvor jeg må ta det rolig, for det er jo bare å avbryte og trå av når kroppen sier stopp. Med litt musikk på øret og litt forskjellige drag får man gjort unna en effektiv økt i en fei.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat