Vis enkelt innlegg
Gammel 09-06-18, 09:14   #20
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.774
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er mest intimt? Utrigning eller bare tær?

Jeg tenker at dette er kulturelt betinget. Jeg syns ikke bare tær er verken intimt eller vulgært, og tenker vel egentlig det samme når det kommer til utringing. Det plager meg ikke, overhodet. Selv om jeg kan stusse over hvis noen velger "in your face"-utringning i en situasjon hvor det kanskje ikke helt passer seg. På samme måte som jeg reagerer hvis en mann velger å gå med alt for åpen skjorte i en tilsvarende situasjon. Det samme gjelder for sandaler eller sko med åpen tå, jeg stusser hvis det brukes i veldig formelle situasjoner. Men da hadde jeg også stusset over en mann som hadde brukt sandaler, ikke fordi jeg hadde sett på det som vulgært.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat