Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-19, 10:12   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Miljø i klesskapet. Jeg skal bygge opp en klassisk kapselgarderobe?

Jeg har hatt en gedigen opprydning i klesskapet de to siste årene. Jeg måtte kvitte meg med alt jeg eide og kjøpe nytt i en helt annen størrelse. Da bestemte jeg meg for å kun ha klær jeg elsker og bruker. Det er også mye lettere å finne klær som sitter fint på nå enn før. Men jeg merker at det gradvis kommer litt flere plagg i skapet enn jeg trenger, selv om jeg sjelden shopper. Jeg kjøper også ofte klær i bedre kvalitet enn jeg gjorde før, men jeg liker ikke å kjøpe klær uten å prøve, så jeg skulle gjerne hatt en sånn Boden-butikk i Norge. Der har de mye fint, men jeg kjøper altså ikke på nettet, har dårlige erfaringer med det.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat