Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-19, 09:08   #40
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Miljø i klesskapet. Jeg skal bygge opp en klassisk kapselgarderobe?

Jeg liker ideen, og stilen din HV.
For meg handler det egentlig om å bygge opp en garderobe heller enn å kvitte meg med klær. Jeg er så dårlig på å se hva som passer sammen, og enda dårligere til å planlegge innkjøpene, så jeg handler utrolig lite. Kanskje jeg bare skal kopiere garderoben din, HV.

Ang kleshengere som henger feil vei: heng alle klærne/kleshengere feil vei (altså hekt kroken bakfra på stanga). Når du bruker et klesplagg og henger det tilbake, henger du kleshengeren riktig vei. Etter feks 6 mnd eller et år kan du kvitte deg med alle klærne som fortsatt henger på kleshengere som henger feil vei, de klærne bruker du ikke.

Edit: Jeg forklarer kleshengermetoden slik jeg så det beskrevet i en artikkel en gang, til hjelp for å rydde i en for full garderobe. Det er ikke noe jeg har forsøkt selv, har for lite klær til det.


Sist redigert av skyfri : 11-06-19 kl 13:09.
skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat