Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-12, 19:28   #35
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.777
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eneste etnisk norske elev i klassen

Jeg er fargeblind når det kommer til etnisk sammensetning av skolen. Men jeg er derimot veldig opptatt av at marine barn skal gå på en skole hvor de ressurskrevende elevene ikke er i overtall. Så jeg er nok en "klassesnobb" på sett og vis.

Jeg har vært en av to "hvite" i en klasse som ellers besto av elever som stort sett hadde bakgrunn fra Asia og Midt Østen, og det var veldig høyt nivå på disse elevene. Men det handle jo nettopp om at de kom fra ressurssterke hjem, med foreldre som var opptatte av at barna skulle ha en god faglig ballast og som derfor fulgte opp barna i skolesammenheng.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat