Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-13, 11:49   #9
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Drivhustråden

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Takk for tips!
Onkelen har en stor balje stående i drivhuset, som han vanner fra med ei diger øse. Det vannet i balja har gjødsel i seg. Det høres lurt ut. Hvordan løser dere vanning ellers? Jeg hadde tenkt til å bare bruke hageslangen i tillegg.

Jeg fyller en balje med vann om morgenen, så blir den varm utover dagen og magasinerer ut varme om natta. Likevel så er vannet mer lunkent enn i hageslangen, som jo er fryktelig kaldt, og så vanner jeg med baljevannet. Fyller opp igjen til resten av dagen.

I år skal vi være borte en stund på sommeren så jeg hadde tenkt åmprøve med automatisk vanning.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat