Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-16, 21:49   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vegetarian fine dining?

Takk for tips Meisje, det var mye fristende der, men det er litt sånn jeg prøver å unngå. Jeg vil ikke servere en bønsj småretter, jeg vil ha en ganske klassisk middag med forrett, hovedrett og dessert og jeg vil at det skal være noe med skikkelig schwung, ikke noe man kan servere en helt vanlig lørdag. Ovnsbakte fiken tenkte jeg å ha som en del av desserten faktisk! Forretten blir nok noe som det går an å lage både vegetarisk og med kjøtt. Kanskje en suppe som kan serveres både med og uten bacon/kreps eller noe?

Den panna fikk jeg ikke helt tak i. Er det bare masse egg og melkeprodukter?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Denne retten så fristende ut. Med litt mer fargerikt tilbehør kan denne bli fin å servere.

Hm, det var en idé. For den kan både matche burgerne barna har bestilt, og det jeg evt. lager av kjøtt til hovedrett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat