Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-17, 11:15   #1
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Ishockey for ungdommer - hvor galskap er det egentlig?

I et anfall av pur tankeløshet lovte jeg trettenåringen at hvis han hever karakterene sine og ikke får unødvendige, tullete ordensanmerkninger, skulle jeg vurdere å la ham begynne på hockey fra høsten. Han er tretten, god på skøyter (men har seff ikke grunntreninga inne, da), og spiller nå hockey med kompiser hver eneste ettermiddag, når han ikke er på andre treninger.

Han har rett og slett veldig, veldig lyst. Og så har jeg hørt at det er helt mayhem med treninger før skoletid og krise om man ikke møter på trening og sykt dyrt og sykt dyrt keeperutstyr og kamper over hele landet og gaaaaaaah.

Men han vil fortsatt.

Så hvordan er det egentlig? Er det helt krise å få til å følge opp når man har full jobb og tre unger? Han klarer å komme seg til og fra treninger og slikt selv, så klart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat