Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-17, 11:53   #10
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ishockey for ungdommer - hvor galskap er det egentlig?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Halve guttekullet til Sneipen spiller på Grüner, og det ser ut til å være et veldig bra miljø. Jeg nektet, siden jeg for pokker har en bandybane rett over gata.

Men alle lagidretter har en god del oppfølging, tror ikke hockey er et mye større problem enn andre. Jeg hadde tenkt mer på totalbelastning enn på hvilken idrett per se.

Ja, det er jo det motsatte jeg har fått meldt av de som har unger som har vært innom hockey, innebandy og fotball, for eksempel, det er derfor jeg spør.

Pr nå har han tre treninger og en eller to kamper pr uke, det er ikke noe problem så lenge han håndterer logistikken selv til alt annet enn kamper utenfor byen. Det er når jeg hører om seks treninger og to kamper i uka jeg blir litt mer bekymret.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat