Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-18, 18:07   #44
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenåringsforeldre - hvordan oppbevare alkohol?

Vi har heller ikke låst bort noe, selv om attenåringen her begynte å feste i "god tid" før han ble 18. Vi har det meste i et ulåst skap i boden, men det er mest rødvin, Cognac og noe Vodka. Han har aldri fått noe av oss før han ble 18, og vi har vel gitt uttrykk for at vi har mer stålkontroll enn vi har på hva vi har stående av alkohol. Nå er han så gammel at han kan få vin, om han ønsker det, men han har aldri spurt. Vi har en som heldigvis er mer glad i det sosiale ved å gå på fest enn å drikke seg snydens, så det går mest i en ølboks eller tre. Han har aldri vært overstadig beruset som jeg har sett, så jeg føler meg trygg på at sprit (som han ikke vil drikke) og rødvin (som han ikke liker) står trygt. Femtenåringen er ikke helt "der" ennå, heldigvis, så enn så lenge står alkoholen ulåst. Jeg tenker vel litt at de må bevise for oss at vi må låse inn alkoholen før vi gjør det. Jeg vil ikke ta for gitt at de ikke er til å stole på.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat