Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-22, 08:23   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaling: Jane Eyre på Nationaltheateret

Jeg var sammen med snuppa (17 år) og så Jane Eyre på Nationaltheateret i går. Jeg er fremdeles så euforisk at jeg føler det er riktig å skrive en anbefaling. Jeg er virkelig ingen dreven teatergjenger, og ofte går ting over hodet på meg, men denne traff virkelig. Det morsomme var at 17-åringen var enda mer euforisk enn meg.

Jeg både lo (aller mest), ble forskremt og gråt litt. Det var morsomme effekter, fengende musikk og involvering av publikum som jeg klarte å nyte til fulle selv etter en særdeles krevende arbeidsdag (og 2 timer i kø på passkontoret).

Snuppa skal ta engelsk fordypning på vgs2 til neste år, og er nå innstilt på at litteratur fra midten av 1800-tallet er rasende festlig.

Forestillingen går frem til september.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat