Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-17, 13:21   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle og populære langpannekaker

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg stemmer på kaka til Lille*My. Min oppskrift er nesten helt lik, jeg har til og med kokt vann i min.

Det er nesten så jeg alltid tar med noen kopier av oppskriften når den er med, så populær er den.

Ja, jeg bidro med denne i sommer, da min svigerinne hadde avslutningsgrillfest i hagen for de polske sesongarbeiderne på gården. Det var flere andre kaker også, men alle polakkene hadde spurt min svigerinne om oppskrifta på denne, så jeg måtte til slutt sende den over på sms så hun fikk distribuert den. Vi skal i konfirmasjon til dem nå i vår, og da jeg spurte min svigerinne om hun ville at jeg skulle bake en kake til selskapet svarte hun bare "ja, og du vet jo hvilken det må bli". Men jeg tar bare lunka vann fra springen altså. Stod ikke noe i oppskrifta mi om at det skulle kokes.

Vet ikke helt hvordan jeg skal få den til å bli særlig konfirmasjonskakebordfestlig forresten, den ser jo litt "alminnelig" ut ... men det hjelper kanskje om jeg deler den opp i skrå ruter, og legger dem på et litt fint fat? Eller hvis jeg lager den i rund form blir den kanskje litt finere.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-04-17 kl 13:33.
My er ikke aktiv   Svar med sitat