Vis enkelt innlegg
Gammel 01-05-10, 11:48   #83
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.989
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker dere på mat i måneden?

Vi fører ikke regnskap, men jeg vet vi bruker ganske mye penger på mat.

Vi bruker 2600 kroner på middagshjelpen (som gir oss middag på hverdagene to av ukene i måneden). Vi spiser også litt ute og kjøper ikke nødvendigvis den billigste maten i helgene. Bare lunsj på jobben er ca 600 kroner i måneden for min del, og mannen bruker mer på sin lunsj. Hvis flere av dere sier at dere bruker 8000 - 10 000 i måneden gjør sikkert vi det også.

Vår økonomiske situasjon er god, og vi prioriterer god mat (og vin). Det har jeg ingen dårlig samvittighet for.

Vi er 2 voksne og 2 små barn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat