Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-20, 20:49   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smittevern i konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Vil du dele hva du syns ikke var greit?

Det var ikke et veldig stort selskap, og vi satt i grupper etter hvem vi var i familie osv. Det var koldtbord, og der var IKKE folk flinke nok til å sprite seg før og etter at de forsynte seg. Vi brukte samme bestikk til å ta maten med alle sammen. Og så var man generelt ikke flinke nok til å holde avstand. Jeg skulle ønske vertskapet var mye mer tydelig og streng på at vi holdt oss til smittevernregler. Når jeg sier oss så mener jeg ikke min kjernefamilie og de vi var i kohort med.


Sist redigert av Anne C : 30-08-20 kl 21:15.
Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat