Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-19, 20:25   #30
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.481
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Også lurer jeg på hvilken informasjon BB hadde som fikk dem til å gå ut med spekulasjoner for noen dager siden - og hvordan de har fått tak den.

Jeg har sett masse spekulasjoner på media de siste dagene - mye går på nyheten fra filter, men også på kritikken mot politiet. Folk jeg kjenner har (i RL) antydet kraftig at dette er rart - senest i dag var det noen som tenkte høyt og sa det kunne jo være noen som var i huset som gjorde det. Tror ikke du må ha informasjon for å spekulere (litt urutinert å gjøre det i avisen, men ...)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat