Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-10, 16:47   #90
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når dere rygger: Bruker dere speil eller kikker dere ut bakruta?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Ja, ikke sant...

Og så er det en ting til jeg ikke helt skjønner...hvorfor rygger ikke folk INN på parkeringsplasser, i stedet for ut? Det er MYE tryggere. Man har mer oversikt, og i det hele tatt.

Jeg er ikke enig med deg. Jeg har som regel større oversikt over hvem som er i nærheten når jeg skal inn i parkeringsplassen. F.eks. det at det ikke kommer barn når man skal rygge ut. Det er da videre mer oversiktlig å bare kunne kjøre rett ut når man skal ut, og det også kan komme andre biler og folk.

I tillegg synes jeg det er lettere å se med speilene og bruke ryggesensor i forhold til andre biler enn å beregne helt hvor langt det er fra fronten til bilen til bilene ved siden. Ofte er det jo slik at man ikke kan kjøre rett inn, men bilen er i en sving i det man begynner å komme inn på plassen.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat