Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-21, 21:26   #577
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Hvorfor kan ikke leger (evt sykepleier) sjekke oppi interaksjoner?

Jeg sier jeg ikke kan ta paralgin forte, den kollidere med nozinan (som jeg tar i høy dose) fordi den utkonkurrer effekten av smertelindringen.

Derfor kommer de med tramadol. Jeg gjør de igjen oppmerksom men de påstår det fungere.

Virker det?

Nei. Jeg sjekker opp selv i dag (når jeg er litt mer bevist etter slaget mot hode i går) og jeg hae igjen RETT. Nozinan og tramadol går ikke sammen.

Så det forklarer hvorfor jeg har hatt så vondt i natt og kun hatt smertelindring mår jeg også har fått en del Paracet.

Dette er andre periode på sykehuset de ikke sjekker opp i dette. Sist gang var det apoteket som gjorde vernepleier i bofelskapet oppmerksom på at disse ikke går sammen.

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv