Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-17, 14:31   #128
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg har ikke fått papirdingser prakket på meg. Jeg har blitt tilbudt brosjyre fra politikere jeg selv har valgt å snakke med, men takket nei.

Jeg tror papirgreiene potensielt kunne gitt meg mer relevant info om valget enn SMS.

Potensielt. Og definitivt mer søppel. Om man blir påprakket når man får den viftet foran seg slik at man nesten må skyve vedkommende bort om man ikke tar imot kan nok diskuteres. De aksepterer jo et bestemt nei. Men jeg synes digitalt i utgangpunktet er greiere enn papir.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat