Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-20, 17:26   #1
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Spørsmål om duk og dekkbark

Jeg har "arvet" et bed i en skråning med krypgran og noen andre trær. Bedet er dekket med fiberduk og opprinnelig var det også dekkbark oppå duken. Med årene har barken blitt erstattet av store mengder ugress, jord og røtter, altså et tykt lag oppå duken. Og lupiner. :hat: Sistnevnte hadde grodd gjennom duken. Denne helga har jeg endelig fått spadd opp alle lupinene og startet arbeidet med å fjerne ugressmatta oppå duken. Pga lupinene tenker jeg at alt sammen må brennes på fyllinga. Men hva gjør jeg etterpå. Duken er altså gjennomhullet og morken. Jeg vurderer å legge ny duk oppå den gamle, og ny dekkbark. Er det lurt eller dumt? Vanskelig? Noe annet jeg heller burde gjøre? :hagerookie:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat