Vis enkelt innlegg
Gammel 05-06-20, 07:37   #67
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er dere fortsatt på hjemmekontor?

Jeg er tilbake på jobb (lærer) og synes det er deilig. Jeg jobber kanskje mer effektivt hjemme med egne forberedelser og etterarbeid, men har det bedre når jeg møter lærere og elever fysisk. Alle de spontane samtalene man har med elever og kolleger, de betyr mye for meg.

Vi har en del teams-møter fortsatt, og det er ikke bare-bare å få til når man deler arbeidsrom med en haug andre. Vi går som små jakthunder på jakt etter ledige rom som vi kan ha digitale møter i.

Fortsatt høy aksept for å jobbe hjemmefra utenom undervisning, men jeg bruker ikke muligheten fullt ut. Er kanskje noe mer hjemme enn vanlig, men ikke mye. Når jeg først må fysisk på jobb en dag så blir jeg gjerne dagen ut.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat